Buitenlandse klanten - Nederlandstalig

 

Geachte klant,

Onze producten worden verzonden over de hele wereld en natuurlijk kunt u onze producten kopen waar u dat wilt.

Om de door u gewenste producten te vinden kunt u de “zoeken” functie gebruiken aan de rechterbovenzijde van de  website. Met deze zoekfunctie kunt u op ieder gewenst zoekwoord zoeken. U kunt onze artikelen ook vinden via de categorie knoppen aan de linkerzijde van de website. Door links in de balk te klikken in de diverse categorieën kun u ook dieper in de website zoeken  naar de artikelen en de diverse maten en kleuren.

Onze contactgegevens kunt u vinden op de pagina “contact”, inclusief bankgegevens, zoals IBAN, Swift, BIC enz.  het Handelsregister , Kamer van Koophandel en belastinggegevens.

Voor betaalmethoden en verzendkosten, zie de button “Betalen, verzenden & orderkosten”. U kunt betalen via iDeal, bankoverboeking of PayPal. Onze PayPal account is payments@pickup-online.eu  Voor het gebruik van hun systeem evenals voor de kopersbescherming berekend de PayPal organisatie ons kosten door van 3,4% van het factuurbedrag plus €0,35 voor iedere betaling. Helaas zijn wij genoodzaakt deze kosten aan onze klanten door te belasten.

Opmerking: als u besteld via onze website heeft u alleen de mogelijkheid te kiezen voor de betaalmethodes iDeal of Bankbetaling. Als u met PayPal wenst te betalen dient u zelf 3,4% van het factuurbedrag plus €0,35 bij uw betaling op te tellen.

Doordat de verzendkosten naar ieder land verschillend zijn, is het helaas niet mogelijk voor ieder land automatisch te bestellen op onze website.

U kunt wel automatisch bestellen voor de landen Oostenrijk, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Voor alle andere landen, stuur a.u.b. een email met uw wensen naar sales@pickup-online.nl en u krijgt per omgaande een antwoord van ons.

Buitenlandse zakelijke klanten die in aanmerking willen komen voor BTW verrekening op basis van een ICL levering (intracommunautaire levering) dienen dit voorafgaande aan hun bestelling op te geven via sales@pickup-online.nl onder vermelding van hun gegevens of een aantekening te maken in het "opmerkingen veld"  tijdens de bestelling. Er dient tenminste een bedrijfsnaam en een geldig BTW nummer te worden opgegeven. Indien u via onze webwinkel een bestelling heeft ingevoerd en u ontvangt een factuur inclusief BTW terwijl u om een BTW vrije factuur heeft verzocht, verzoeken wij u dringend deze BTW factuur niet te voldoen. U ontvangt van ons een nieuwe of aangepaste factuur exclusief BTW die u kunt voldoen.  Indien achteraf een bestelling en administratieve boeking hersteld dient te worden, zal hiervoor een bedrag van € 15,--voor administratiekosten in rekening worden gebracht.